Viktstress

Ok! Jag har gått ner mina 20 kilo som jag gick upp med Josefin! O det gjorde jag rätt lätt! Bort med socker o på med promenader så försvann extrakilona! Skönt! Men! Jag är inte nöjd än! Vill gå ner några kilon till! Och framförallt få bort den där degiga magen! Vill känna mig nöjd med min kropp! "problemet" nu då, är att min motivation börjar tryta! Gravidkilona är ju borta och jag rasar ju inte i vikt lika fort, vilket känns tråkigt! Försöker tänka att det bara är ca 10 veckor sen Josefin föddes, så jag lär ju hinna bli av med det! Men ni som känner mig, vet att jag vill att det ska hända NU, på en endaste gång! O så funkar det ju inte riktigt.. Ska verkligen försöka tänka lite mer långsiktigt! Rom byggdes ju inte på en dag! ;)


Kommentarer
Ninni

Du får ha lite andra mål ist. Tex gör du detta så får du ngt annat :)

2011-06-01 @ 10:18:18
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Susanne

Jag tror inte att det går attbli av med den sladdriga magen alls, faktiskt! Vältränad kan du få den, men skinnet finns alltid kvar... Iaf på alla mammor jag har träffat! -förutom på en eller nåt!

2011-06-01 @ 18:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0