Förbannade bilskräp!

Finns det något jag är totalt ointresserad utav så är det bilar! En bil ska ta mig från punkt A till punkt B. Punkt. Annars blir jag irriterad. O när Kim börjar prata om bildelar som ska köpas o grejer som ska lagas, då stänger jag av mina öron. Idag la polon av! När Kim o Julia skulle till coop o midsommarhandla! Då, av alla j-a tillfällen rasade vattenpumpen när de var halvvägs till city! Och jag o Josefin (som var på flitiga lisorna!) fick snällt sätta oss i bilen o köra till dom, för att kunna bogsera hem bilskräpet ifrån h-e! (hörs det att jag är irriterad?;)) Jag har tack o lov aldrig behövt bogsera eller bli bogserad nån gång tidigare! Så när Kim frågade om jag ville köra eller åka så tänkte jag att det var lugnast o enklast att åka! Jo tjena! Fy fan! Skitotäckt ju! Satt på helspänn och tänkte döds-ångest-tankar med en babblande tvååring jämte mig! Så. Nu har vi bara en bil i helgen. För verkstan firar ju midsommar imån. Blä Blä Blä. Bilskräp. Kräks på allt vad bilar heter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0