Surt sa räven!

Känner mig som ett exploderande åskmoln ikväll! Julia o Josefin har skrikit båda två! Samtidigt! Så gott som konstant i nästan 1,5 timme! Och Kim var inte hemma! Jag funderade flera gånger på att säga upp mig! Eller iallafall lägga mig på golvet o skrika jag med! Fan alltså! Hur ska man kunna räcka till? Julia ville sitta i knät o eftersom Josefin var övertrött o hungrig kunde jag inte ha Julia i knät! Skrik! Och när Julia skriker kommer inte Josefin till ro! Skrik! Så håller det på! Underbart! Så nu ska jag försöka få i mig kvällsmaten! Båda har somnat! Helt utmattade antagligen! Jag lär med slockna snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0