Dopkläder

Efter vårdcentralen åkte Josefin o jag vidare till city, skulle hitta kläder till mig o Julia! Och ja, det gjorde jag två timmar senare! Att försöka prova kläder med en missnöjd Josefin i vagnen underlättar liksom inte! Men två svettiga timmar senare hade jag ordnat allas kläder! Puh! En snabblunch i form av fransk hotdog o jag var redo för efterkontrollen! Den gick bra, pratade om förlossningen mest, o min förlossningsrädsla som kommit tillbaka! Big time! Lite preventivmedel gick vi genom och lite blodprov! Mitt hb är 110! Underbart! ;) Efter många timmar hemifrån var jag världens gladaste att få komma hem till resten av min familj! Mys! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0