Dagen som varit...

Skulle egentligen på föräldrargrupp idag, men eftersom båda tjejerna är supersnoriga o hostiga så ville jag inte riskera smitta ner någon! Där är så många småbebisar med och en höggravid, vore inget kul om nån av dom blev sjuka! Så vi stannade hemma! Fick lunchsällskap av Susanne o Eddie! När de gick hemåt åkte tjejerna o jag till city o handlade mat! Det var premiär med båda tjejerna! Men det gick så bra! Josefin sov hela tiden o Julia hjälpte mig att hitta varor! :) Väl hemma igen dammsög jag och rengjorde toaletten! Sen gick vi ut i det vackra vädret! Mysig dag helt enkelt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0