Vårsol!

Känner mig väldigt mycket piggare idag! Kan nog bero på att Julia och jag var ute i 1,5 timme i eftermiddags och fick massa solenergi på oss! Är helt övertygad om att lite sol och vårkänslor kan pigga upp även den tröttaste! :) För idag var det verkligen vår ute! Sol, blå himmel, fågelsång, snö som smälter, grusväg som börjar bli mjuk att gå på! I love it! Julia med! :) Vi fick sällskap av grannen och hennes barn, så fick jag lite hjälp att lyfta upp Julia i gungan o från marken när hon ramlat! Jag är ju liksom inte smidigast på gatan just nu ;) Till slut hade jag så himla ont så jag fick locka Julia med att vi skulle rita o måla när vi kom in! Det gick hon med på till slut! Och jag fick sitta! Skönt! Men en riktigt härlig eftermiddag blev det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0