Thomas!

Idag hälsade Thomas på! Julias stora favorit! Ingen slår Thomas! :)

Julia och jag hade bakat lite chokladmuffins som vi bjöd på!



Mycket goda!

Efter att ha suttit på altanen och fikat (och svettats!!) så gick vi ut i den sköna vårsolen!



På promenad till brevlådorna!



Plask i vattenpölen! Den djupaste på gatan!

Jag och Josefin fick gå in rätt snabbt för hon var inte jöttenöjd med att ligga i vagnen, hon ville hellre amma! ;) När hon sen ammat klart la jag henne i babysittern och där sov hon sen i 3(!!) timmar, tills Kim väckte henne genom att byta blöja! Och jag var tvungen att amma! :)
Hon har verkligen sovit mycket idag, hoppas att det inte straffar sig inatt bara... Fast hon är la så liten än att hon behöver den sömnen! Man kan inte påverka helt enkelt! ;)



Kommentarer
Thompa

Vad snälla ni är!

Och tack för dom jättegoda muffinsen!

2011-03-24 @ 19:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0