Syskonkärlek!

Det är mycket kärlek i blå huset! Och att se Julia så glad för sin lillasyster får mitt hjärta att smälta sönder och samman!



Gosa, klappa, pussa och krama!



Bild från webbisar!

Än så länge går det väldigt bra med Julia och Josefin, Julia visar ingen tendens på svartsjuka! So far! Förstår ju att det kommer komma bakslag, men än är hon bara glad för sin syster!
(Utom en gång imorse! Då tyckte Julia att jag och Josefin skulle åka tillbaka till sjukhuset!
"Mamma-åk-sjukhus" sa hon och viftade bort mig med handen!)

Nu ska jag sova! Hoppas jag iallafall! ;)



Kommentarer
anita scheers

Ett stort Grattis till er, jätte fina bilder.

Många kramar från Bengt o Anita

2011-03-23 @ 00:43:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0