Sova!?

Vill inget annat än sova! Har dock en värk som förföljer mig! 1-2 minuter mellan värkarna och ändå händer inget! Ovanligt tycker alla! Speciellt vid andra barnet. No shit? Det var inte så här segt jag hade tänkt mig! Fick en dos morfin och bricanyl vid niotiden som jag slumrade lite på! Fram till lite efter 23! Nu vart det ny undersökning där jag fick veta att inget hänt :( Så ny dos morfin o bricanyl så hoppas jag på att få sova lite till! Jag är helt sjukt trött! Och less! Barnmorskorna är guld värda dock! Känner mig ju i trygga händer åtminstone! Kim ligger brevid o slumrar han med! Tack o lov för barnmorskor, Kim och morfin! :) Sova var det... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0