Söndagslunk!

Den här dagen har verkligen varit lugn! Inte gjort många knop idag inte!
När vi hade sovit kom Kim upp och efter lite mellanmål så åkte de två in till Coop och handlade!
Jag tillbringade den lilla stunden med att ligga blickstilla och läsa! Blickstilla är tricket. För ligger jag blickstilla i någon minut så släpper min värk! Rör jag mig minsta lilla så gör det ont igen och jag får börja om!

När de kom hem igen hade Julia en ny målarbok att visa upp! Med Hello Kitty! Helnöjd och stolt var hon! Så då satte vi oss o målade igen! Hon älskar verkligen att rita och måla den tjejen! Jag med! ;)



Till kvällsmat bjussade Kim på korv och bröd!
Strax blir det solsidan och sen hoppas jag på ännu en lugn natt när Kim jobbar! Har massa molvärk i magen ikväll så vi får se, det närmar sig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0