Snart onsdag!

Så var det kvällen igen!
Förstår inte var dagarna tar vägen! Det går verkligen i ett snabbt tempo med två små söta barn!
I eftermiddags gick vi en promenad, skönt med lite frisk luft! Hade gärna gått längre, om mina fogar bara skulle vilja hålla ihop!
Ska strax göra mig färdig för att sova! Ta upp kyckling måste jag komma ihåg! För imorgon kommer mina vänner Emma och Johanna hit med sina barn!
Ska bli underbart roligt! Har inte sett dem på så länge!
Så lite fika och lunch med dom blir det! Mys!

På eftermiddagen sen ska Julia, Josefin och jag på föräldrarfika på hennes förskola! Det blir spännande, ett litet projekt, helt klart! ;)

Som sagt, kyckling var det! Nattinatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0