Puh!

Nu landade jag i soffan! Har precis kommit hem! Att lämna Julia gick fin-fint! Puss o kram o sen ville hon gå till sin favoritfröken! Kändes väldigt skönt, jag trodde hon skulle bli väldigt ledsen för nu var det ju länge sen hon var på förskolan! Men nej, så det kändes himla bra! :) Sen körde Josefin o jag vidare till stora mat-affären! Josefin låg o tittade o var allmänt nöjd! Och jag strosade genom godishyllorna utan att handla något! Härligt! :) När vi sen skulle packa in i bilen öste det ner iskallt regn! Och jag får trycka (!) in alla påsar och blöjpaket! Med två barnstolar och en barnvagn i bilen blir det trångt! Jag fick bokstavligen kasta in skötväskan o så snabbt stänga dörren! Säkert en himla rolig syn! Just då skrattade inte jag! Jag svor mest! På regnet! Och bilen! Nu sover iallafall Josefin gott i min famn och alla varor är inpackade! Skönt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0