Promenad!

Att kunna gå o röra på sig efter nästan 23 veckor är underbart! Att slippa foglossning är ett sånt lyckorus! :) Jag har haft ont sen förlossningen, men idag känner jag mig mycket piggare i fogarna, de gör inte alls lika ont! Och det är underbart!! :) Så nu har vi gått en promenad hela familjen, och tittat på kossorna och hästarna som bor på gården bredvid! Julia kan stå länge och bara titta på dom! Frågar man om det är dags att gå vidare så slår hon bakut! "Nej-titta-kossan-min-mer!!" Så då står man snällt en stund till och tittar på kossorna! Förståss! Det gäller att välja sina konflikter med en trotsande tvååring ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0