Pannkakor!



Julia ville ha pannkakor till kvällsmat! Det sa hon redan i morse! Hon ville egentligen haft det till frukost ;)
Så jag stekte pannkakor!
Själv gillar jag inte såna! En period när jag var liten vägrade jag äta annat, så jag blev väl trött på det då! ;)

Har mått lite dåligt ikväll över hur helgen ska bli! Kim jobbar natt! Hela helgen! Totalt värdelöst!
Så nu blir det iallafall så att mormor kommer hit imorgon och stannar till lördag, då kommer syster och Joakim hit och löser av henne, och sen åker Joakim hem på söndag medan Sara stannar till måndag!
Om nu inget händer vill säga! ;)
Men det känns skönt att få sällskap här i huset på nätterna när Kim är iväg! Vill inte vara själv ifall det skulle dra igång! Allra helst vill jag ju att Kim ska slippa jobba (borde vara förbjudet att jobba natt när frun är höggravid!) Vill ju helst ha honom hemma!
Men snällt av mormor och Sara iallafall att ställa upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0