Onsdagkväll!

Julia sover, Kim också, och klockan är inte ens halvåtta! Kim har fortfarande (!!) feber, upptäckte vi ikväll! Stackars honom! Nu är det ju ändå tredje dagen med medicin så jag tycker det borde ge med sig nu! Stackars honom! :( Jag sitter uppe o ser på tv, dricker ett glas cola och funderar på ifall jag ska börja läsa Mari Jungstedts femte bok... Beställde de tre första på pocket för att testa hennes böcker, vågade inte beställa fler! Och nu är de tre utlästa! Den fjärde har jag inte, men den femte fick jag tag på när det var rea! Så nu är frågan om jag ska hoppa över fyran så länge o gå direkt på femman! Hmm. Ska fundera medan jag ser på halvåtta hos mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0