Ögoninflammation!

Julia var verkligen risig ikväll, hostat massa och ögonen varar på henne! Hon ville ha alla lampor släckta så det var nog skönt för henne att gå o lägga sig i ett mörkt sovrum! Hoppas nu att hon får sova gott inatt! Mormor och jag har sett film ikväll! "Till det som är vackert" hette den, en ny svensk film med Samuel Fröler! Inte min smak direkt så jag blev lite besviken! Men mysigt hade vi med film och godis! Nu har mannen i mitt liv åkt till jobbet, trist! Men mormor är här iallafall ju och det känns tryggt! Skulle det dra igång inatt så kan hon köra in mig till förlossningen där jag möter upp Kim, så slipper jag ambulans! Bara en sån sak ;) Men saknar Kim bredvid mig i sängen, det gör jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0