Nattsnack!

Julia sov så dåligt i natt, igen! Hon var hysteriskt ledsen ett tag! Det var hemskt! Tror hon bearbetar det här med sin lillasyster väldigt mycket i sömnen! Så till slut fick Kim ligga brevid henne o sova! Känns bra att få ge henne den tryggheten just nu, hon behöver det verkligen! Och nu när jag skulle söva henne efter maten var det likadant, ligger så nära, så nära och håller krampaktigt i mig, som att hon är rädd att jag ska försvinna! Det är inte lätt att bli storasyster! Det gör så ont i mitt hjärta när hon blir sådär ledsen och rädd! Känner mig så maktlös! :( Josefin sov gott trots allt, från 21:40-03:15! Och sen från 04-07! Skönt! :)


Kommentarer
Emmy- Mamma till Jack och Link



Va fint att ni ger henne den trygghet som hon behöver. Det är en stor omställning att få en lillasyster.

2011-03-29 @ 13:16:40
URL: http://artanimagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0