Lördagsmys!

Dagen har flutit på i rask takt! Som vanligt! :) Har hunnit rensa o städa min garderob, gå en promenad med dubbelvagnen (premiärturen!), och så höjdpunkten idag; träffa min kusin Ninni!! Jag har verkligen saknat henne så det var kul att träffa henne igen! En lunch blev det, och massa prat! Förstås! Vi hade inte setts sen i somras så nu var det verkligen på tiden! Hoppas att snart få träffa hennes små tvillingar också! Lilla Agnes och Elsa som är födda många veckor för tidigt, därför som vi inte setts! De har dagisbarnförbud pga infektionsrisk! Men som sagt, hoppas att vi ses snart igen! :)


Kommentarer
Ninni

Det hoppas jag också verkligen! Va jätteskoj att ses. Kramar

2011-03-26 @ 19:55:10
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0