Hemfärden!

Lite bilder från hemfärden från BB!
Kan berätta att jag höll på att börja gråta av lycka när jag insåg att jag nu kan knäppa jackan igen! :)



En sovandes flicka får på sig sina ytterkläder!



Söta liten sov hela vägen hem!



Stolt storasyster som var glad att få hem sin mamma och sin bäääbis! :)

Jätteskönt att komma hem var det, hade en väldigt mysig kvälll tillsammans!
Och natten gick fint! Julia sov gott hela natten! Lilla Josefin var pigg emellanåt, men somnade riktigt gott vid 4tiden! Ttar väl ett tag innan hon ställt in sin dygnsrytm kan jag tänka! Jag överlever! Det räcker med att se på henne så orkar man vara vaken en liten stund till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0