Gissa vad?

Jo, jag har sovit HELA natten! ;) klockan fem gick jag på toa bara, men somnade snabbt om igen! Underbart! :) Nu vaknade jag dock av att jag fick kramp i vaden! Gud vad ont det gör! När jag väntade Julia så hände det många gånger på en natt, att jag vaknade av kramper i vaden! Det här var första gången med smultronet, så jag ska inte klaga! Tänk vad olika graviditeter kan vara ändå! Jag trodde nog att den här graviditeten skulle bli som första, men nej, verkligen inte! Helt annorlunda! ;) Nu ska jag äta frukost med min familj! :)


Kommentarer
Angelica

uh kramp i vaden har jag vaknat av ett antal gånger.. det är inte kul alls :( gör så jäkla ont!

2011-03-08 @ 18:27:05
URL: http://sweetangie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0