Familjeparkering

Den stora mataffären har så himla bra familjeparkeringar! Breda och stora! Perfekt när man har barn i bilen! Idag fanns det en (!) kvar så den roffade jag åt mig såklart! För jag hade ju faktiskt barn i bilen! Dock verkar de där skyltarna inte förstås av äldre gubbar! Så himla irriterande det är att ensamma gubbar ställer sig på de där parkeringarna! Vad är det de inte fattar med de där skyltarna!? Nu hade jag ju tur idag som faktiskt fick en ledig plats! Men synd om den tvåbarnsmamman som kom nån minut senare och faktiskt inte fick någon familjeparkering, bara för att en gubbe i 60årsåldern skulle slippa gå så långt! Blä!


Kommentarer
Fia- mamma till Edison

Fy för såna människor med noll empati!



Gud vad duktig du är som är sockerfri! :)

2011-03-31 @ 19:15:20
URL: http://airyfairy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0