Energi!!

Nu jäklar! Jag har inte ont idag! Ljuvliga, underbara känsla! Jag har inte ont! :) Jag får så himla mycket energi av att inte ha ont! Kim går här hemma och mumlar; jaha, då går vattnet inatt! Precis som förra gången!" ;) Och ja, hoppas kan man! För dagen innan vattnet gick när jag väntade Julia så var jag superpigg! Möblerade om på övervåningen, bakade och gjorde storkok, städade och donade! Jag "boade" verkligen! Och så på natten gick vattnet! Så förhoppningsvis får Kim rätt den här gången! :)


Kommentarer
Ämma

Sååå spännande! Jag tänker på er varje morgon när jag vaknar å undrar om ni är hemma fortfarande ;)

2011-03-02 @ 09:29:23
Ninni

Åh, hoppas hoppas!

2011-03-02 @ 09:51:03
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0