"En unge i minuten"

Fan vad ont det gör, rent ut sagt!
Det är så himla oskönt att föda barn som det bara kan bli.
Men så värt det.
Vet att jag inte kommer säga det när jag är mitt uppe i värkarna, men innerst inne vet jag, att det är värt det!
Och nu har jag sett programmet som alla pratat om i veckan!
Känner mig både taggad och vettskrämd! ;)
Hade jag inte varit så trotsig ikväll så hade jag nog mest varit livrädd just nu! Men, nu vill jag verkligen ha ut den här lilla krabaten! Längtar så himla mycket efter lilla bebisen!


Kss Kss! :)

En sak jag reflekterade rätt mycket över när jag såg programmet var att i vår stad har vi verkligen en fin förlossning! Rummen är väldigt fräscha, stor skillnad på standarden! (Inte för att det spelar nån roll när man väl ska föda, men still)
Här i Varberg är det alldeles nyrenoverat!
Förstår varför många väljer att åka långt för att få föda här! Kul!

Nu, dags att läsa bok!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0