Emma o Johanna!

Underbar onsdag, full med aktivitet!
Är helt slut nu, men en riktigt mysig dag har det varit! :)

I förmiddags kom Emma och Johanna med alla barnen! Josefin sov genom hela besöket, hon somnad halvtio och vaknade 14 för att amma lite och sen somna om och vakna vid 16! Är ju helt övertygad om att hon kommer vara vaken mycket i natt dock!

Vi bjussade på fruktsallad, och sen lagade vi middag; kyckling med dragon blev det!



Med fem barn runt bordet blir det rätt livat och härligt! Underbart! :)





Mitt i maten kom förstås sopbilen och tänk vad intressant och spännande en sån kan vara! ;)



Fina kläder fick Josefin av familjerna Ingemarsson/Johansson och Johansson!
Tack Tack! :)

När Julia sen hade sovit så stack vi iväg till Julias förskola, där var det föräldrarfika idag! Himla kul att få se hur Julia har det, titta i hennes pärm, och va med henne när hon visade alla roliga leksaker som de har där! :)
Hon ville inte alls följa med mig hem när det var dags att åka!

Imån ska hon få åka dit en liten stund mitt på dan, Josefin och jag ska handla! Blöjor är det tokbrist på i det här huset! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0