Bibliotek!

I helgen insåg jag att vi hade böcker från biblioteket som måste lämnas tillbaka, så nu är Kim o Julia iväg på en utflykt till bibblan! Vår lilla bokmal satt igår kväll och läste "Lalo trummar!" gång på gång, högt för mig! Tycker det är så roligt att hon älskar att läsa! Får se vad de kommer hem med för böcker idag! ;) Under tiden de är iväg ligger jag i sängen o vilar! Efter den här natten kan det behövas, blev inte så mycket sömn! Mest för att Julia sov dåligt, o sen för att det verkligen inte finns en endaste ställning som är skön att ligga i när man är en stor valross!! Tänkte gå ut o sätta mig i soffan, men ville inte riktigt offra täcket som jag då hade fått lämna eftersom vi har ett dubbeltäcke! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0