Bf+1

Helt otroligt att jag skriver det som en rubrik! Gå över tiden!? Tror inte ni riktigt förstått hur inställd jag varit på att föda bebis några veckor tidigare än 12 mars!
Och så är det plötsligt 13 mars och magen är lugn! För det är den idag, igår kväll var jag så säker på att det var på gång, men än en gång lugnade den sig!
Molar lite emellanåt, men annars har jag känt mig pigg och glad idag!
Varannandagshumör; det är så det är för tillfället! Idag har varit en bra dag med andra ord!
=)

Är väldigt glad ikväll dessutom för Kim begärde ledigt måndag och tisdag då han egentligen skulle jobba natt! Och han fick ledigt! Hans arbetsplats kan annars krångla rätt ordentligt med ledighet under skiftperioden! Så det känns jätteskönt att få ha honom hemma!
Tycker inte det är det minsta roligt att vara hemma själv när läget är som det är!
Så nu är han ledig en vecka! Och på den tiden måste väl bebis ha tittat ut?



Kommentarer
Anna- Bf+4

Jag hoppas bådas bebisar tittar ut snart! Hoppas du får en fin kväll!

2011-03-13 @ 19:50:21
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Ninni

Åh så skönt!!

2011-03-13 @ 20:00:21
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0