All alone!

Så jobbar Kim då! Julia tokprotesterade när han skulle åka! Hon tyckte inte alls det lät som en toppenide att vara själv med mamman o syrran! Men, hon blev glad fort igen och dagen har flutit på väldigt bra! So far iallafall! ;) Vi har varit på promenad o tittat på kossorna, lekt i parken och lagat mat! Frukostdisken och sängen som var obäddad blev kvar när vi gick ut men det var ingen som dog av det! Det fixade vi sen när vi kom in igen! Allt löser sig, känner mig lugn nu! Kommer nog fixa det här med att vara själv med båda barnen jag med ;) Nu sover båda sötnosarna, jag borde med sova (sov bara typ 4 timmar i natt!), men just nu känner jag mig rätt pigg, och eftersom Josefin nu har sovit i tre (!) timmar så gissar jag att hon kommer vakna när som! ;)


Kommentarer
Fia- mamma till Edison

Vad duktig du är! Jag har fullt sjå att vara ensam med en liten idag, pappan jobbar här också :)

2011-03-28 @ 14:23:02
URL: http://airyfairy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0