Noshörning?

Julia (vår söta lilla papegoja) har börjat kalla Josefin för noshörning... Funderar som en tok på varifrån det kommer! Noshörning liksom? ;) En annan sak: jag pratar i sömnen. Alltid gjort. Inte jättekul alltid nej. För nån natt sen när Kim kom in o la sig igen efter att ha varit hos Julia hade jag tydligen sagt; "tut-tut"! Knäppis, sa han, nä, sa jag och sen hade vi dividerat lite fram o tillbaka! Och jag har som vanligt ingen aning om att vi pratat! En gång för länge sen väckte jag honom mitt i natten, tittade på honom o sa; "Kim, Kim! Det är telefon!!" Han blir ju klarvaken o börjar leta efter telen medan jag vänder på mig o skrattar! Still sleeping! Gissa om Kim blev glad? ;) Undrar om våra döttrar blir sömnpratare som mamman sin...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0