Hur hinner man?

Jag fattar inte hur man hinner med allt på en dag! Dygnet har för få timmar, iaf om man vill sova några av dom! Klockan är snart halvfem och vi ska hinna: köpa husfärg, bildelar, äta kvällsmat, plocka iordning i huset, springa, gå en timmes promenad med Smilla, duscha, planera en gekåslista, plocka blommor till midsommarfesten på förskolan imån, hänga upp tvätt och vika tre maskiners tvätt! Ja, men det var väl allt! Mysa lite i tv-soffan skulle ju va nice med, men det får nog bli en annan dag ;) Tänk, en vacker dag kommer jag antagligen sakna det här kaoset och känna mig väldigt rastlös! Så jag njuter av fullspäckade dagar nu istället! :)


Kommentarer
Susanne

Ha, ha! Det låter som en helt normal dag i mitt hus!:)

Exakt sådär tycker jag att VARJE dag är hos mig! Men ja, det är ofta soffmyset som får stå åt sidan...

2011-06-22 @ 17:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0