Tisdag!

Jaha, den här dagen bara försvann!
Den har verkligen gått i ett! Efter frukosten körde jag en sväng till Gekås och ordnade några ärenden åt Kim! Och fyllde på vårt klistermärke- lager! Och plåster-lager! (Alla dockor har plåster just nu, alla har aj-aj! Inklusive Julia själv! ;))



När jag kom hem var jag helt färdig, så sen sov jag i nästan 2 timmar! Skönt!
Kim har fortfarande feber och ont i halsen! Dessutom har han fått hosta! Synd om!
Jag har börjat snörvla lite jag med, men det tänker jag inte låtsas om! Vägrar bli sjuk just nu! Vill verkligen inte vara sjuk, inte nu!!



Kommentarer
Ninni

Oj, orkade du med gekås nu! Inte illa!

2011-02-22 @ 22:28:11
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0