Städat!

Efter att vi varit ute en stund, Julia och jag så tyckte jag det var dags att gå in! Det höll inte Julia alls med om! Jag försökte till o med skylla på dockan som hon haft med sig ute, att hon frös! Dockan hade ju liksom inga vantar! Men nejdå! Julia kände på dockan, och hon var ju inte alls kall! Enligt Julia! ;)
Tack o lov kom Kim hem snart därpå så det blev skiftbyte!
Jag gick in o dammtorkade nedervåningen! Och dammsög fyra rum! Sen kom Kim så då fick han ta över dammsugaren!







Julia ville såklart hjälpa till att städa! :)

Skönt att ha städet klart för den här helgen! Kan ju säga att min rygg och mina fogar dessvärre gör sjukt ont ikväll! Dammsuga borde vara totalförbjudet när man är höggravid! Borde man inte kunna kräva gratis städning från en städfirma de sista veckorna!?
Jag vill nämligen ha rent och städat när bebisen ska komma hem! Och Kim sliter ju på som han gör, kan ju inte kräva att han också ska tycka att hemmet ska vara skinande blankt lagom till bebisens ankomst!

Nog om städ! Här är dammsuget och dammtorkat iallafall! Så jag är nöjd! :)
Ikväll har vi sett film... Orkade dock inte se klart hela, den var rätt seg, men ändå rätt bra (so far!)



Sov sött!



Kommentarer
Ninni

Så bra att du fick hjälp av Julia iaf :)

2011-02-20 @ 17:55:01
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0