Skogsarg!

Alltså, nu är jag fly förbannad! Vi åker in till simhallen, Kim o Julia skulle bada och jag skulle följa med som sällskap! Att bada är inte ett alternativ just nu... Tror ni att jag blir förbannad när de säger att om jag ska få följa med in så får jag betala fullt pris! 43 kr! För vadå frågar Kim... Använda toaletter, vara i lokalen, säger den jävla personalen! 43 kr betalar jag inte! För att ev gå på toa en gång och få vistas i lokalen utan att bada! Det är ju helt sjukt löjligt och arg som ett bi är jag! (vet att jag inte ska bli så upprörd just nu, men det blir jag! Inte så himla roligt att sitta utanför och vänta!) 43 kr är väl inte så mycket att bråka om egentligen, men jag är höggravid, blir skogstokig fort och nu får jag inte ens umgås med min dotter i simhallen!! Arg! Arg! Arg!


Kommentarer
Susanne

... Men så kom ju jag och räddade dig! Lite iaf!;) En pratstund på en kvart eller tjugo. Du ser; Det är bra med stora barn som går på simskola!;)

2011-02-17 @ 16:11:47
Angelica

Jisses det var nog det dummaste jag hört.. betala för att vistas i lokalen och anske gå på toa! det va ju helsjukt vilken personal.. förstår att du blir förbannad på det!

2011-02-17 @ 18:29:41
URL: http://sweetangie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0