På tal om...

...bibliotek! Jag älskar verkligen såna! Det är så mysigt att åka till bibblan, kolla på böcker, läsa och bara titta! Har alltid tyckt om bibliotek! Skulle jag inte vara förskollärare skulle jag vilja vara bibliotekarie!

Nu är det dessutom ännu roligare, för Julia älskar också att åka till biblioteket!
Hon hämtar bok efter bok, det är så härligt att se henne så glad!



Mina älsklingar efter biblioteksbesöket!

När vi kom hem läste Kim bok efter bok för henne! Hon är verkligen en bokslukerska! Kul! Favoriten den här gången blev "Emilia i simhallen"! Kim tyckte väl den var måttligt rolig att läsa en femte gång, men vad gör man inte? ;)

Jag fick också en bok hemlånad!



Ska bli spännande att läsa! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0