nya favorituttryck...

...ja det har vår lilla dotter!
"Prova!?" säger hon om allt som ska testas! Hon säger det till mamman o pappan som till slut ger sig o låter henne "prova", såsom att prova ett par alldeles för stora stövlar som hon genast ramlar av!

"Neeej-sluuuta!"

"Glömma den" säger hon och skrattar. Mamman glömmer ta hem posten, eller ta fram ketchupen o då kommer det där uttrycket! ;)

"Min-mitt" "Nåna den" går fortfarande hett i det här huset också! ;)

Söta lilla tvååring säger mamman och ler!



Kommentarer
Angelica

hihi de va för sött när hon sa "liiiiiiiitlite" me =)



såg sent i måndagskväll att du skickat mess till mig som jag helt enkelt glömt att svara på.. när jag hade text under min profilbild så gjorde jag texten till en bild i photoshop och sen la in den där jag ville ha den.. =)

2011-02-08 @ 22:12:48
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Ninni

Sötis :)

2011-02-09 @ 12:52:22
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0