Mvc ringde...

Det har jag ju inte berättat! Och jo då, mina värden var åt skogen! Allihop! Har brist på allt som man kan ha, i stort sett! Så läkaren skrev ut massa tabletter som jag nu ska ta i 1,5 veckas tid och så får vi hoppas att de ska hjälpa!
Om inte, ja då blir det blod eller igångsättning! Vi får se helt enkelt! Som det känns nu, så fattar jag inte hur jag ska orka med en förlossning inom en snar framtid! Är så otroligt matt. Och trött. Och slut. Känner mig som en utkramad trasa!

Men ja, nu hoppas jag innerligt på de här tabletterna som jag hämtade ut idag! Här ska knapras tabletter för glatta livet och oj, vad jag ska bli pigg!
I promise! :)



Kommentarer
Susanne

Ja, du vet ditt nya ledord: knapra som om det vore kinapuffar!;)

2011-02-11 @ 22:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0