Morfar

Han kom hit tidigt i morse och har lekt med Julia hela dan! Så har jag fått vila! Mycket! Det enda jag gjort idag är att laga mat! Och så dammtorkade jag visserligen när Kim kom hem så han skulle slippa ta all städning själv! Sov en timme på förmiddagen medan Julia lekte med sin älskade morfar och när maten var uppäten o Julia somnat så somnade jag igen, och sov som en sten i nästan två timmar! Jag behövde nog verkligen det! Tror inte ens att jag själv fattar hur trött jag verkligen är! Jag biter ihop alldeles för mycket i vanliga fall! Men idag gjorde jag inte det och oj vad jag insåg hur trött jag är! Skön och lugn dag! Snällt av morfar att komma upp o leka med Julia!


Kommentarer
Ninni

Duktig du varit!

2011-02-13 @ 01:20:56
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0