Hungrig...

...trots att jag åt fyra (!) rutiga Knäcke och en fralla till kvällsmat! Så är jag nu hungrig! Vill dock inte gå upp o fixa fler Knäcke, och att be Kim bre några o sen äta i sängen är heller inte ett alternativ (hatar smulor- speciellt i sängen)! Så jag får nog minsann försöka somna lite småhungrig! Jag kan ju inte vara hungrig, egentligen! Men bebisen och min hjärna vill verkligen ha några rutiga Knäcke till! ;) Det är ju så gott! Hoppas jag vill fortsätta äta rutiga Knäcke när bebisen i magen är född, för då borde jag kunna gå ner mina gravidkilon lätt! Som det är nu så äter jag hellre rutiga Knäcke än godis! ;) Men nu ska jag sova, inte svamla om hunger o rutiga Knäcke nåt mer... Sov gott! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0