Hetsig diskussion...

... har förekommit i det här huset idag! Om förlossningen sätter igång när Kim är på sitt nattskift så vill han (han är bestämd så in i Norden!), att jag ska ta en ambulans till förlossningen! En ambulans!! En ambulans tar man om man är dödssjuk! Inte om man ska föda! Men, Kim menar att om han ska hem hit o hämta mig tar det ca 40 min! Sen 20 min härifrån till förlossningen! Så därför tycker han att en ambulans är lösningen! Inte jag! Kan ju dock inte köra in själv, det lär ju inte funka... Men på 40 min ska jag väl inte hinna föda? Och efter 40 min är ju Kim hemma, och då är jag trygg! Så kan vi åka in till förlossningen tillsammans, i lugn o ro! Så tycker jag! :)


Kommentarer
Pasta

Men vanlig taxi annars? Sitt i en plastsäck bara så du inte får betala nåra saneringskostnader;)

Nästa helg om du fortf inte kommit igång o kim jobbar natt o både jag o joakim e här kan ju faktiskt jag lr joakim köra. Så möter kim upp på sjukhuset:)

Mm, för föda i vardagsrummet är vi två st som kommer opponera sig mot ;)

2011-02-26 @ 00:17:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0