Gekås?

Undrar om jag kan komma iväg till Gekås en sväng till innan bebisen kommer... Hade varit bra! Behöver handla såna där tråkigheter som tvättmedel, diskmedel, disktrasor osv... Frågan är om jag orkar!? Det borde vara rätt lugnt med folk där fortfarande, för sportloven drar väl inte igång riktigt än... Ett par mysbyxor skulle vara skönt att få inhandlat också! Så jag har några att byta med när jag måste tvätta de jag har snott från Kim! ;) har verkligen inga kläder att ha på längre! Typ ett par jeans som jag kan klämma ner mig i när jag ska iväg nånstans! O så Kims mysbyxor då! Och ett par hängslebyxor... Fast de spänner väldigt mycket över magen så helst har jag dom inte! Längtar till min vanliga kropp! Kunna ha kläder utan att spräcka sömmar! Snart kan jag ha vanliga kläder igen... Snart! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0