Föräldrargrupp

Har nästan precis kommit hem från föräldrargruppen! Idag blev vi fem mammor sammanlagt! Mysigt! Och massor av barn förstås! Tre av mammorna har fått småsyskon också, och jag o en mamma till är på gång med bebisar! Så det är kul! Härligt att många är mammalediga igen!

Julia sov till 7:20 idag! Helt fantastiskt! Och pigg var hon när hon vaknade såklart! Hoppas det är en ihållande trend! ;)



Sötisen i sin nya tröja som hon fått av "Miiiaaamm" (William)

Nu är hon på förskolan en stund så får mamman vila och samla lite energi! Har förresten pratat med Mvc idag på morgonen! Och jodå, proverna har kommit tillbaka så idag ska en läkare titta på dom och avgöra vad som ska hända! Men bm trodde att jag skulle få komma till förlossningen idag eller imån och få lite järn! Om nu läkaren blev klar med sitt svar! Så jag hoppas på det! Vill ju hinna få i mig så mycket järn som möjligt innan bebisen vill komma ut! Känns som jag behöver all energi jag kan få till förlossningen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0