fika på stan

I eftermiddags åkte jag till stan och blev bjuden på fika av mina gamla kollegor; Susanne o Rodika! Och så blev jag skvalleruppdaterad! Vi satt nästan i 2,5 timme och malde om allting, från bebis i magen till svärmödrar, till moldaviska middagar! Ja, trevligt var det och några timmar rusade snabbt förbi på fiket! Mysigt att träffa dom! Jag saknar dom! Vi hade väldigt kul ihop! :)

När jag kom hem fick jag med mig posten in, och där låg ett vadderat kuvert från min kusin och hennes familj till Julia! Så fort jag kom innanför dörren fick Julia syn på kuvertet och skulle ha det! "Mitt, ket" sa hon och sken som en sol! En fin tröja fick hon i födelsedagspresent av familjen Runemyr! Tack Tack! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0