det kom ett paket...

Jag lyckades till sist! Få fart på elden i kaminen alltså! Alldeles själv! *nöjd*

Så var den här söndagen förbi också! Tiden rusar! Haft en lugn och bra dag med min dotter! När Kim kom hem åt vi pizza! Mysigt!

Fick en avi på posten för några dagar sen, ett paket till Julia! Hade ingen aning om vem det var från, men så hämtade Julia o jag det idag och jo, då fick jag mina aningar om att det var från Sara! Moster Sara. En namnsdagspresent till sitt gudbarn! Sött! :)
Julia blev överlycklig såklart, dels för att få öppna "ket" och så för att det var massa mat till nya köket! Så Julia hälsar och tackar! ;)



Ikväll blir det Harry Potter igen!



Kommentarer
Pks

Bra att hon gillade maten! Madde blev helt till sig när vi hittade den o kunde konstatera att de där är jätteroliga, tyckte hon när hon lekte med dem för lången tid sen;)

2011-02-14 @ 02:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0