cravings

Den här graviditeten har jag haft några såna ja ;)

Just nu är det rutiga knäckebröd med smör på som är ett måste!


Tidigare har jag haft massa sug efter daim, ananas och semlor bland annat! :)

Konstigt det där, att man kan få ett sånt otroligt sug efter något, man kan verkligen inte låta bli att tänka på det förrän man får äta det!
Rutiga knäcke klassas väl ändå som rätt nyttigt i allafall! ;)

När Julia låg i magen hade jag en period då jag var helt beroende av dom där små tablettaskarna som heter TuttiFrutti! Kim köpte lådvis med såna! ;)



Kommentarer
Ninni

Haha, tänker på Vimmerby när vi pratade om det och sen va tvungna att stanna på ICA för att köpa det på väg hem :)

2011-02-09 @ 12:51:41
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0