Apoteket!

Mitt projekt idag var att hämta den sista medicinen på apoteket! Den var slut i fredags, men på lördagen skulle de fått hem den fick jag veta! Ok! Så kom lördagen och det blev inte av att jag åkte till stan, men idag när det är måndag! Då åkte jag in! Tror ni medicinen fanns? Nej, den skulle komma i eftermiddag! Hon bad tusen gånger om ursäkt! Det hjälper ju inte mig så arg blev jag! Nu hade jag ju liksom ändå väntat till måndagen!! Så hon fick minsann fixa detta! Efter några samtal till läkaren på Mvc och andra apotek så fick hon napp! (tur för henne;)) Det fanns en burk på ett annat apotek som var beställd till någon annan! Så om jag skyndade mig så hade de lagt undan den till jag kom! Tur för mig, otur för den som blev utan! För den var ju faktiskt beställd till någon annan! ;) så nu äntligen har jag alla mediciner som jag knaprar på för fulla muggar! Ska bli pigg som aldrig förr ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0