All by myself

Jaha, den här dagen började inget bra! Julias mormor skulle komma, men hon ringde i morse och avbokade. Jag hade verkligen sett fram emot att få vila idag! Har sovit så dåligt i natt, magkatarr och huvudvärk o kramp i fogarna! Men så tänkte jag flera gånger inatt, att imån då får jag vila o så kommer jag känna mig piggare! Men nej, så blev det inte! Så idag biter jag ihop och håller mig på benen med en himla massa envishet! Har ju inget val! Julia har energi till tusen! ;) Så nu har vi varit i affären o hämtat paket! Ett bokpaket och ett HMpaket! Och så köpte vi "jööölk"! För vet ni vad? Julia har börjat dricka mjölk! Äntligen! :)


Kommentarer
Ninni

Åh, vad synd att hon inte kom. Extra jobigt när man sett fram emot att få vila lite..

2011-02-20 @ 17:56:07
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0