Trotsa!

Alltså, det här världskända tvåårstrotset går mig på nerverna emellanåt! Jag blir galen! Julia testar o testar, vart går mammas gräns?! När jag sen exploderar (ja mitt tålamod tryter!), då tittar hon på mig och FLINAR! då blir jag ännu mer galen! Det är så himla frustrerande! Hur länge till ska tvåårstrotset hålla i sig, är redan trött på det! Kan ge ett exempel... Vid kvällsmaten äter hon macka, börjar sen smula sönder den o kasta iväg smulorna! Efter att ha sagt till så tittar hon på mig länge... Och så kastar hon en till! När jag då säger till flinar hon o kastar ännu mer, en större bit den här gången! Jag tar smörgåsen från henne o då tar hon istället pappersrullen i slänger iväg! Gah! Jag exploderar!


Kommentarer
Sofia

Känner igen det där, Vanna är likadan...

2011-04-21 @ 21:53:37
Angelica

hihi det är ju roligt att läsa om! men ja man blir ju tokgalen på sånt (tänker på trottsen vi har på jobbet)

2011-04-22 @ 09:50:57
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Ninni

Åh herregud - och det där ska vi ha två utav samtidigt... :S

2011-04-22 @ 10:15:57
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0