Trots o kink!

Somliga dagar är inte livet på topp! Min eftermiddag o kväll kunde ju varit bättre! Julia har trotsat o varit arg! Allt var fel när vi kom från förskolan! Sa jag vit- så sa hon svart, sa jag fint, sa hon fult! Ja ni fattar! ;) Så när Kim kom hem från jobbet var jag lagom glad! Avreagerade mig genom att köra skottkärror med sand! Kim grillade hamburgare till kvällsmat o livet kändes plötsligt lite bättre! När Julia sen somnat, var det Josefins tur! Kinkade konstant ett tag, ville inte ta napp, inte amma, inte bli vyssad... Bara skrika! Blä! Nu är det iaf dags att sova! Barnen sover o det ska vi med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0