Träningsvärk!

Nu har jag ingen foglossning längre utan nu har jag istället träningsvärk mest hela tiden, i ben, mage, armar och ja, lite överallt! Det är underbart! :) Igår gick jag o emma en lång runda för första gången på länge! Jag har verkligen saknat våra promenader, så det känns så kul att vi är igång igen med det! Man hinner prata av suig om både det ena o andra på en promenad! ;) När jag kom hem sen efter den där promenaden var jag dock rätt korkad o satte mig för att cykla... Sju km, fort! Kan säga att jag hade rätt ont i benen sen på kvällen... Det blir härlig träningsvärk imån! :) Love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0