Sol sol sol!

Älskar våren! Och i helgen har det ju varit underbart väder! Vad glad man blir! Och än är helgen inte slut! Jag hoppas på att må lite bättre imån bara! Min näsa är som en vattenkran nämligen! Men lite feber o snor har ju inte hindrat mig förut (fast idag var det nära)! Idag, efter lunch begav vi oss till Gustav o Petra i deras mysiga stuga! Där bjöds det på kaffe och äpplepaj! Inte alls fel! :) Vår dag blev ju rätt mycket kortare med tanke på att barnen sov till lite efter 8! Det händer ju aldrig annars! Vid 8 brukar ju vi vara så gott som klara med morgonen! Men inte idag! När morgonrutinerna var avklarade var det dags att förbereda maten liksom! Men klagar gör jag inte! Ljuvligt med sovmorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0