Nattblogg!

På natten när jag ammat Josefin klart och hon har somnat i min famn så måste jag sitta en stund extra, för lägger jag henne i sängen direkt så vaknar hon! Och det är just då, när hon ligger i min famn o sover som jag har massa tid att blogga! ;) Igår kväll skrev jag klart inbjudningarna till dopet! Skönt att ha det klart, så de ska läggas på lådan senare idag! Julia ska till förskolan idag, jättemånga sen hon var där! Så medan hon är där ska Kim greja i trädgården, jag med, om Josefin behagar sova då! Sen är det utvecklingstsamtalvid halvtvå och sen jobbar Kim hela eftermiddagen! Ska bli spännande att vara själv med barnen en eftermiddag o kväll... Det har jag ju inte provat ännu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0